Үндэсний чуулган
2023
- Нээлийн үйл ажиллагаа-БСҮХ, БОМСТ, ЕБС-ийн багшийн төлөөлөл
- Нэгдсэн хэлэлцүүлэг-ТХБ-II төслийг үндэсний хэмжээнд хэрэгжүүлсэн үр дүн
- Нэгдсэн хэлэлцүүлэг-ТХБ-ыг орон нутгийн түвшинд хэрэгжүүлсэн үр дүн
- Салбар хуралдаан
- Бодлогыг нарийвчлан уялдуулах нь
- Сургалтын орчныг хувирган өөрчлөх
- Багш сурган хүмүүжүүлэгчдийг чадавхжуулах
- Хүүхэд зулуучуудад эрх мэдэл олгох
- Орон нутгийн түвшний үйлийг хурдасгах
- Нэгдсэн хэлэлцүүлэг
2022
Нэгдүгээр салбар хуралдааны илтгэлүүд
- БОДЛОГЫГ НАРИЙВЧЛАН УЯЛДУУЛАХ НЬ
- ЭРҮҮЛ АЮУЛГҮЙ, НОГООН СУРГАЛТЫН ОРЧИН
- БАГШ СУРГАН ХҮМҮҮЖҮҮЛЭГЧДИЙГ ЧАДАВХЖУУЛАХ
- ХҮҮХЭД ЗАЛУУЧУУДАД ЭРХ МЭДЭЛ ОЛГОХ
- ОРОН НУТГИЙН ТҮВШНИЙ ҮЙЛИЙГ ХУРДАСГАХ
Хоёрдугаар салбар хуралдааны илтгэлүүд
2021
Үндсэн илтгэлүүд
- Нэгдсэн танилцуулга
- ТХБ-ын төлөөх оролцогч талуудын хамтын санаачилга, түншлэлийг бэхжүүлэхэд манлайлал ба институтчиллын асуудал
- Боловсролын урт хугацааны бодлого, төлөлөлтөд ТХБ-ыг чухалчлах нь: Салбар дундын хамтын ажиллагаа
- Тогтвортой хөгжлийн боловсрол институтчилэл, түншлэл
- 21 дүгээр зууны боловсролын чиг хандлага: Сургалтын орчныг хувирган өөрчлөх асуудал
- “Алсын хараа-2050” Монгол Улсын урт хугацааны хөгжлийн бодлого ба “Тогтвортой хөгжлийн зорилго-2030” хоорондын уялдаа
- Тогтвортой хөгжлийн боловсролын талаар баримталж буй бодлого
- ТХЗБ: Сургалтын цөм хөтөлбөрийн шинжилгээний үр дүнд суурилан ТХБ-ыг суралцахуйд интеграцчилах арга зүй
Салбар хуралдааны илтгэлүүд